Semifinal

2013-07-25 | 15:52:02
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD

Hej polers!
Idag har jag hunnit med en fika ute på landet, lunch med Charlie, en galet svettig promenad hemmåt i dessa 30 grader och alldeles strax ska jag sätta mig och käka lite. Sen drar jag vidare på fotbollsträning (cup om en vecka, taggileraaaa!) och sen åker vi direkt till Norrköping och Nya parken för att se semifinalen i fotbolls-EM mellan Norge och Danmark.

Som jag tror att dom flesta av er redan vet så förlorade ju Sverige deras semifinal mot Tyskland igår med endast 0-1 och ett bortdömt mål från våran sida.
Om jag grät vid slutsignalen?
Japp, det kan man ju säga.

Så himla sorgligt, särskilt för tjejerna i laget som har gjort en sån sjukt bra turnering! Dom om några förtjänade verkligen att komma till final. Det hade varit så himla kul att få se dom på Friends Arena när vi ska dit och se finalen på söndag. Men nu är det som det är och oavsett vad som händer så kommer det svenska damlandslaget alltid vara vinnare för mig! 

Men som sagt så är det Norge-Danmark som gäller ikväll och jag tror nog att jag håller på Norge. Nu när inte Sverige kan ta hem guldet så får väl våra kära grannar göra det istället då.. :)

Men nu ska jag byta om till träningen, så vi hörs! :)
Rebecka - fotoblogg

Men åh, jag troooor jag såg dig där!? Jag var inte helt säker och det fanns inte direkt något tillfälle att hejja på dig, annars hade det varit kul att hälsa ju!

2013-07-25 @ 17:14:53
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se
Alma Bengtsson

T.o.m. jag fick tårar i ögonen när de blåste av och jag satt på helspänn hela matchen... Jag som inte ens är särskilt intresserad av fotboll haha.
De spelade så bra igår och hade så många chanser, tråkigt att det inte gick!

2013-07-25 @ 19:43:04
URL: http://photoab.blogg.se/
Anonym

Vilket lag spelar du i?
Var ni inte med i Eskilscupen förra året? Isåfall, ska ni vara med igen detta året?

2013-07-25 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback