Packat och klart

2013-07-21 | 09:01:41
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55 | Arkivbild, heho..

Nu är väskorna packade och det är bara lite frukost som saknas innan vi åker upp till våra kära vänner i Täby. Vi stannar där en natt och kommer alltså hem i morgon någon gång, så det blir en kortis den här gången. Bättre det än inget i alla fall. :) Vi får se vad vi hittar på för någonting idag, men i morgon ska vi i alla fall in till Stockholm och köra segway. Jag. Kommer. Dö. Alltså seriöst, haha! Ja ja, det är väl bara på med samma look som Solsidan-Fredde så går det nog super! Det kommer i vilket fall bli askul, oavsett om jag överlever eller inte... :3

Ni får ha det grymt så hörs vi när vi kommer hem! :)
Hejsvejs!
Linafoto

Svar: Att hon ibland är lik Ivy har du faktiskt rätt i! Haha :D

2013-07-21 @ 10:59:49
URL: http://linafoto.blogg.se/
Vendela Carlsson

super söta bilder :D kolla gärna min blogg ^^

2013-08-04 @ 11:31:53
URL: http://vellistherose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback