En dag i början av juli

2013-07-03 | 18:53:56
Samsung Galaxy S3 + Snapseed

Tja snyggingar!
Idag har jag träffat min fina pojke. Vi drog en sväng genom allén till Djulö och spenderade största delen av dagen där nere i solen tillsammans med gofika. Himla bra hörni! :)

Kvällen och morgondagen kommer bestå av packning, för i morgon bär det av mot Stockholm och på fredag drar vi vidare till Island! Taggad till tusen ska ni veta! Tåget mot Stockholm går inte förrän 16:30, så jag hinner packa det sista i morgon och jag hinner också höra av mig lite snabbt till er innan vi drar vidare. Som ni kanske förstår så kommer inte bloggen uppdateras så mycket under helgen, men när jag kommer hem så har jag cirka femton stora lass med bilder att visa! 

Vi hörs alltså imorn en snabbis, så ni får ha det så bra tills dess! :)
Danno

Hur är samsung galaxy s3:an? vad tycker du om den? + och - med den?
Har tänka köpa en så småningom och sku villa veta om den e värd att köpa? :)

Svar: Jag tokälskar den! Den är verkligen värd att köpa, jag är supernöjd med den! :) Om du vill så skulle jag kunna göra ett litet "recensionsinlägg" där jag tar upp plus och minus osv? :)
Esmeralda Edenberg

2013-07-03 @ 20:36:45
URL: http://dannosfoto.devote.se
Danno

Joo, de sku va bra! (: Finns säkert andra intressrade också!

2013-07-04 @ 19:36:48
URL: http://dannosfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback