17 juli

2013-07-17 | 16:33:10
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55mm

Hej på er!
Nu var det några dagar sen sist, men verkligen allt har varit så himla upp och ner på senaste tiden. Bloggen har tyvärr fått komma lite i kläm på grund av det, men jag ber om ursäkt och hoppas att ni förstår. :)

Sen sist har jag solat en himla massa, spenderat tid med pojkvännen, badat och käkat med Jonatan och Issa och för några timmar sen kom jag hem från stranden där jag solade och badade med Linnea och Matilda. Det har varit så sjukt bra väder här dom senaste dagarna - wönderrrrfül!

Hur är vädret hos er? Lika varmt och soligt som i Katrineholm? :)

Det fina vädret har delvis bidragit till varför jag varken har redigerat eller publicerat några fler bilder från Island. Jag vill verkligen visa massor av bilder för er, men det känns inte så jättelattjo att sitta inne och redigera bilder när det är så fint väder ute. Men jag snabbar på så gott jag kan! :) 

Ha det fint så länge så hörs vi! :)
Emma

Haha, inte direkt! ;) Vi hade endast 9 grader här hos oss igår, och det har regnat och varit blåsigt större delen av sommaren. :( ;D

Svar: 9 grader?! Oj, vart i vårat avlånga land bor du någonstans? :3
Esmeralda Edenberg

2013-07-17 @ 17:47:26
URL: http://momentsofjoy.blogg.se
Emma

Sv: Hihi, jag bor i Finland! :) Vi brukar nog annars om somrarna ha "vanligt" sommarväder, med undantag för denna då, alltså. ;)

2013-07-17 @ 19:53:06
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback