Söndag

2013-02-17 | 10:22:08
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | 1/60 sek | F/1.8 | ISO-800 | Stativ | Fjärrutlösare | Photoshop CS6

Hej på er!
Jag har precis klivit ut ur en lång och skön dusch, pecis vad den här söndagsmorgonen behövde! 

Idag hade jag tänkt göra lite nytta och bland annat städa mitt rum, hinna med lite plugg, möjligtvis köra lite styrketräning, redigera massvis med bilder och kanske spela in en videoblogg ifall jag hinner. Ni kanske kommer ihåg frågestunden som jag hade för ett tag sedan? Jag har ju lovat er en vlogg med svaren från del 4 men som aldrig blivit av. Jag känner mig supertaskig som har låtit er vänta på den så himla länge nu, men jag får helt enkelt skylla på att jag inte har haft tillräckligt med tid. Men nu under lovet, så snart som möjligt, så ska jag spela in och klippa till en videoblogg åt er! Ni får hålla ut ett litet tag till... :) Under tiden så kan ni ju passa på att läsa svaren från del 1, 2 och 3 ifall ni skulle ha missat dom. :)

Sen så skulle jag bara vilja avsluta detta inlägg med att säga tack för alla fina kommentarer som jag får av er! Jag blir så sjukt glad av vartenda litet ord! Ni är himla fina ni! ♥

Ha det bäst!
Becka [fotoblogg]

Åh, låter underbart. <3

2013-02-17 @ 10:42:59
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
aina [fotoblogg]

sv; Tack! visst är den :'D

2013-02-17 @ 15:10:29
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Låter superspännande ^^!
Måste bara säga att jag blir så inspirerad av din blogg, designen, dina inlägg å allt :D kan inte du göra ett inlägg med dina bästa tips för att spica upp sin blogg eller så ^^?

2013-02-17 @ 15:53:28
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback