Haircut

2013-02-19 | 18:14:33
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | 1/60 sek | F/1.8 | ISO-800 | Stativ | Fjärrutlösare | Photoshop CS6

Tisdag idag och jag har inte gjort något märkvärdigt sådär. Jag var och klippte mig förut efter lunch i alla fall. På bilden ovanför ser ni hur mitt hår såg ut innan frisörbesöket, men det ser ungefär likadant ut nu också. Topparna åkte av och sneluggen fick bli lite kortare men annars så är det exakt likadant. :) Frisören sa att mitt hår skulle knna växa ungefär 1 dm till, himla bra ju för jag vill ha längre hår, hehe! :3 

Förutom frisörbesöket så har jag pluggat linte grann och bakat cupcakes. Det var faktiskt ett tag sen jag bakade sist och jag var ju bara tvungen att prova min muffinsmaskin som jag fick i julklapp! :) Resultatet får ni se i morgon! ;)

Hur har eran tisdag sett ut? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback