esmeraldaedenberg @ Instagram

2013-02-16 | 17:07:55
Dom senaste bilderna från mitt Instagramflöde.

Jag tänkte bara passa på att tipsa lite grann om min Instagram! Som många av er kanske redan vet så har jag två olika instagramkonton - ee_photo för mina fotografier och esmeraldaedenberg för mina vardagsbilder. Den sistnämnda uppdaterar jag i princip varje dag med olika mobilbilder från mitt liv och min vardag. Så som sagt så tänkte jag bara tipsa om den ifall det är någon som känner för att följa mig lite utanför bloggen också. :)

Är det många av er som också använder Instagram? :)
Becka [fotoblogg]

Så fiina bilder.

2013-02-16 @ 17:46:28
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Liinn ♥

Super fina bilder :D Och vet inte om jag har sagt det förut, men jag verkligen älskar ditt namn Esmeralda. Sjukt fint ju! <3

2013-02-16 @ 18:45:52
URL: http://quad.blogg.se
Anonym

Hej Esmeralda!

Jag skulle tycka det var SÅÅÅ snällt och roligt ifall du kunde göra ett inlägg om hur du får dina bilder så fina när du laddar upp dom på bloggen. När jag laddar upp bilder på min blogg blir dom suddiga, färglösa o tråkiga :( Jag vet att man kan spara för webben i photoshop, men vilka exakta inställningar rekomenderar du då? Snälla svara i ett inlägg, berhöver verkligen hjälp! :(

Svar: Ska jag vara helt ärlig så gör jag absolut ingenting med mina bilder innan jag laddar upp dom på bloggen. Jag redigerar dom ju såklart, men jag gör ingenting speciellt inför uppladdningen så att säga. :) Ibland händer det att jag sparar för webben, men det är bara i vissa fall när dom av någon anledning blir färglösa när jag laddar upp dom. Och när jag väl sparar för webben så har jag inga speciella inställningar sådär. Så tyvärr så kan ju inte riktigt hjälpa dig på den fronten. Men prova att Googla och se ifall du hittar någon som har något tips där. :)
Esmeralda Edenberg

2013-02-16 @ 23:28:53
Viktoria Eriksson

Fina bilder! ^^

2013-02-17 @ 13:34:48
URL: http://vickons.blogg.se/
Nikki's fotoblogg

Vad snäll sammy är som tar så vackra bilder på dig! ;3

2013-02-17 @ 14:36:43
URL: http://www.girlcanon.blogg.se
Gabriella

Du tar så sjuukt fina bilder! :3 Jag använder också Instagram, hehe.

2013-02-17 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback