Syster och bror

2013-12-25 | 18:38:00
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55/4-5.6

Efter jag hade fotat bilderna till det här inlägget så släpade jag fram lillebrorsan framför kameran.
Våra föräldar önskade sig ett inramat foto på oss i julklapp och eftersom vi knappt har några "fina och seriösa" bilder på oss två så var vi tvugna att fota nya. Och ja, ni ser ju själva hur det gick. Precis som vanligt helt enkelt. Men hur svårt är det inte att få till en bra bild när båda två är lite smått störda, haha? 

Sen det här med att brorsan är 13 år (= tre år yngre) och längre än mig känns ju sådär. Riktigt deprimerande om jag ska vara ärlig. Han kommer i vilket fall som helst alltid vara min lilla plutt, så är det bara!

Nu tänker jag lägga mig i min fluffiga säng, lyssna på musik i mina nya bäbisar och titta igenom min nya "Världar av liv" av Mattias Klum som jag fick i julklapp igår.

Ha en fin kväll! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback