On my wishlist

2013-12-20 | 14:55:07
"Världar av liv" av Mattias Klum - Ablibris | Underkläder - Nelly.com | Addidasbyxor - Intersport | DW-klocka - DW | Longboard - Top12 | Keps - Junkyard | Hörlurar - Urbanears | Mobilskal - Etsy | Vans - Junkyard | Påslakan - H&M | Kuddar - Hemtex | Biobiljetter - SF | Jeansväst - JC | Stickade tröjor - Gant

Det här är en del av det som står på min önskelista i år. 
Jag är en sån som börjar fylla på min önskelista flera månader innan jul bara för att jag tycker att det är så kul! Det brukar sluta med att den blir hur lång som helst med allt från stora till små saker. Oavsett vad som hamnar under granen på julafton om 4 dagar så slår jag vad om att jag kommer bli nöjd. Julklapparna är ju liksom bara en liten bonus av hela den här julmånaden! :)

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig och slå in några fler julklapparna som jag har köpt till mina nära och kära. Jag och brorsan var på stan förut idag och då hittade vi dom sista julklapparna, så nu är det bara inslagningen kvar och sen är dom redo att läggas under granen den 24e. Ska gå ner och hämta pepparkakor och julmust innan jag slår mig ner på golvet i mitt rum tillsammans med julmusiken och inslagningspapper. 

Ha en fortsatt fin fredag så hörs vi! :)
Mamma =)

Ja, någon juligare tjej än dig det har jag nog inte träffat <3

2013-12-20 @ 16:26:51
Frida

Åh tror jag kommer få världar av liv :3 bläddrade i den på fotomässan och åh vad fina bilder!

2013-12-21 @ 15:12:42
URL: http://denlillefotografen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback