Nytt i rummet

2013-12-15 | 12:51:24
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Fick ett litet ryck och bestämde mig för att göra om lite smått i rummet. Bara sådär liksom.
Jag bytte ut mitt grön/gråa nattduksbord mot två vita träbackar och en planka och ställde en korg bredvid för att förvara några av mina miljontals fototidningar i. För några veckor sen så gjorde jag dessutom om mitt skåp där jag har all min fotoutrustning. Jag satte upp massvis med fina bilder på skåpsdörrarna, så nu matchar det med bilderna på väggen ovanför min säng. Det blev så mycket finare än vad det var innan - både med det nya nattduksbordet och bilderna på skåpsdörrarna. :) Träbackarna kommer förövrigt härifrån.

Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik.
När jag har bloggat klart så ska jag sätta igång med julklappsinslagning. Efter det står det både städning, möjligtvis lite mer julbak och julgranspyntning på schemat. Så himla mysig söndag! I morgon börjar jag inte skolan förrän 12:30. Alltså hur skönt liksom?

Hur kommer ni att spendera eran 3e advent? :)
Jasmine Lundvall

SÅ fint!

2013-12-15 @ 13:05:13
URL: http://jxsmine.blogg.se/
.

Kan du inte lägga upp bilder på hela ditt rum samtidigt nån gång? Kram

2013-12-15 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback