29 december

2013-12-29 | 16:47:42
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55/4-5.6

Goddagens godingar!
Det blev en snabbis hos farfar i Täby den här gången då vi kom dit igår och åkte hem idag. Innan vi styrde hemåt så hann vi med en liten runda i Täby Centrum där jag hittade en tröja på Hollister, den på bilden med andra ord. Himla nöjd! Jag önskar att jag skulle kunna ta med mig min familj, alla vänner och hela mitt liv och flytta till Täby, för åh vad jag älskar den staden! Det kanske är någon utav er som bor i Täby till och med? :)

Vi kom som sagt hem för ett tag sen och sen dess har jag inte gjort någonting speciellt. Ska nog sätta på en filmrulle när jag har skrivit klart det här. Tänk att detta är sista söndagen det här året. Helt sjukt att det snart är 2014! Det går fort när man har roligt antar jag, haha. :)

Ha en bra sista söndag så hörs vi! :)
agnes

Å, vilken härlig blogg :)

2013-12-30 @ 09:14:09
URL: http://katjaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback