Söderköping

2013-08-06 | 14:15:08
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Igår fick jag ett sms från älsklingen där han frågade om jag ville hänga med till Smultronstället och några minuter senare satt jag i bilen påväg till Söderköping tillsammans honom och hans mamma och syster. Det var galet varmt ute och riktigt toppenväder för dom gigantiska glassarna. Sjukt gott, men man kan ju säga att jag rullade fram när jag tryckt i mig den, haha! 

Vi tog oss ann utmaningen att bestiga Mount Everest efteråt. Jobbigaste jag gjort på länge kan jag säga, men det var det helt klart värt för där uppe var det superfint! :) När vi lyckades ta oss ner så gick vi runt lite i Söderköping innan vi drog vidare till Pizza Hut och Media Markt där vi sprang omkring och lekte lite, ehö! 
Charlie följde sen med hem till mig och stannade över natten. Finfin dag! :)

Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder. Senare ikväll drar jag mig ner mot stan för att kolla på KK-joggen tillsammans med några brudar. Den här veckan är det Katrineholmsveckan och det är cirka den enda veckan på hela året som det verkligen händer lite i den här lilla staden. Då måste man ju passa på liksom! :)

Vi hörs hörni! :)
Linn

De där glassarna såg ju inte så äckliga ut!

2013-08-06 @ 15:17:34
URL: http://linnjo.blogg.se
Denise

Åh va god dom där glassarna såg ut!!

2013-08-06 @ 19:58:44
URL: http://autaini.se
Rebecca

underbara bilder!

2013-08-12 @ 15:06:56
URL: http://fettmedfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback