Veckans bild - Vecka 14

2013-04-08 | 19:22:55

Måndag och vecka 14 har precis paserat. Även fast jag hade påsklov förra veckan så kom inte kameran till användning särskilt mycket, vilket såklart är väldigt synd. Jag fotar mer och mer med min mobil eftersom att den har en sån bra kamera den också, men då blir det ju tyvärr så att jag inte fotar lika ofta med 600D:n. Bättring bättring!

Som sagt så har jag alltså inte så många bilder att välja mellan, men det fick bli den här ovanför. Den är ungefär likadan som bilden från vecka 10 vilket är lite trist sådär, men man tager vad man haver eller nåt. Så ja, detta ↑ är alltså Veckans bild för vecka 14. :)

Vill ni veta mer om detta lilla "projekt" så kan ni läsa mer om det här. Vill ni se bilder från tidigare veckor så klicka här.

Månadens bild för mars blev bild nummer 13 i detta inlägg
Liinn ♥

Så sjukt söt ^^

2013-04-08 @ 20:12:28
URL: http://quad.blogg.se
Viktoria Eriksson

fin bild :)

2013-04-09 @ 05:57:42
URL: http://vickons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback