Innebandycup

2013-04-13 | 08:59:16
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD | 1/250 sek | F/4.5 | ISO-3200 | Photoshop CS6

Hela helgen så är det innebandycup här i stan och med tanke på att det nästan aldrig känder något här i lilla Katrineholm så betyder ju det att cirkus halva befolkningen deltar som antingen spelare eller supporters. Jag som har en lillebror som spelar innebandy tycker att det är askul med så många matcher i stans alla hallar. ;) Igår kväll var brorsans lag ute i Valla och körde match runt niosnåret sådär. Dom tog hem en vinst på 6-1 och med hjälp av vinsten från matchen innan så har dom chans att ta sig till slutspel ifall dom vinner deras första match idag. Awesome! :) 

Så idag blir det som sagt en hel del innebandy. Men innan det ska jag iväg till Maria tillsammans med några andra från klassen för att göra klart ett filmprojekt som vi gör i skolan. Får skynda, skynda, skynda vidare till hallen sen för att se killarnas match. Sen blir det förmodligen hallhäng resten av dagen. Inte mig emot. :)

Bilderna är för övrigt från gårkvällens match. Jag har en hel del fler bilder att bjuda på, så ifall det skulle vara så att det är någon som vill se så är det bara att hojta till! ;) 

Nu ska jag ner och käka frukost och sen göra mig i ordning, så hej svejs! :)
Anonym

Så fina bilder :) du är så

2013-04-13 @ 09:15:36
Lisa - Foto & vardag

Sv; åh tack snygging!

2013-04-14 @ 16:01:30
URL: http://lisasmedberg.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Åh vad kul!

2013-04-15 @ 18:48:44
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback