I rabatten

2013-04-26 | 07:02:15
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Photoshop CS6

Några såna där hej-nu-är-våren-här-bilder tar jag och bjuder på en fin fredagsmorgon som denna! Som sagt så var jag ute och fotade igår med mitt Canon EF 50/1.8 II som har varit på lagning under en längre tid och gud vad skönt att det är tillbaka! Kan inte påpeka det för många gånger, haha! Nu när jag inte har kunnat använda det på ett tag så märker man hur bra det verkligen är när man väl fått tillbaka det. Materiell lycka! 

Igår var det gaaaaaalet fint väder alltså! Åh, det var så himla grymt! Klarblå himel och det var så varmt att man kunde cykla hem i bara idrottskläder efter sista lektionen i skolan igår. När jag var ute och fotade bl.a bilderna ovanför och bilderna i förra inlägget så var det så varmt att man knappt behövde ha någon jacka, även fast klockan började närma sig kväll. Så. Himla. Underbart.

När jag vaknade upp idag så var det ju en riktig besvikelse att se ett stort och grått jäkla molntäcke. Det regnar dessutom lite grann. Är det det här som kallas aprilväder kanske? 

Nu ska jag i alla fall gå ner och käka frukost. Vi går till 15:00 i skolan idag och efter det så rullar jag ner till stan med några fina peops. Det är någon slags matmarknad nere på torget här under helgen, så vi ka bl.a kika in den lite grann. Det är inte ofta det händer någonting i den här lilla stan liksom. :) Och ikväll ska jag och Charlie på bio. Så det här blir nog en asbra fredag! :)

Ha en sjukt fin dag hörni så hörs vi! :)
Rebecca

men va fint! du har verkligt öga inom foto!

2013-04-26 @ 15:04:06
URL: http://fettmedfoto.blogg.se
Tilde Alm

Åh, vilka härligt våriga bilder!

2013-04-26 @ 16:10:19
URL: http://tildealm.blogg.se
Emma

Super fina bilder :)

2013-04-26 @ 20:07:27
URL: http://fotoalaemma.blogg.se/
jennifer

Så härliga bilder! Riktigt våriga! Älskar ljuset i dom! :)

2013-04-26 @ 22:52:04
URL: http://trendbyfriends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback