Polishunds-SM

2012-09-09 | 19:52:09
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD

Mellan dom båda fotbollsmatcherna så hann jag och pappa ta en liten sväng ner till Djulö där Polishunds-SM hölls i år! Det har tydligen varit över hela helgen, men jag fick reda på det idag och vi kom dit när det nästan var slut. Det skulle ha varit någon uppvisning av något slag med några hundar som jag gärna hade velat fota, men tyvärr blev det inställt. Istället fick jag några bilder från själva SM. Jag har inte så stor koll på dom olika grenarna och vad dom går ut på, men en sak som är säkert är att hundarna var så extremt lydiga och duktiga! Sen var det ju vissa som var lite mindre coola och bara fick sitta vid sidan av och titta på (understa bilden)... 

Det blev inte så många bra bilder, men här har ni i alla fall fyra stycken i svartvitt ↑! :)


julia

jättefina bilder! :)

2012-09-09 @ 20:41:30
URL: http://juliafrank.webblogg.se
Becka [fotoblogg]

Coola & fina bilder! :)

2012-09-09 @ 20:57:28
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback