Jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg...

2012-09-18 | 17:07:44
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

...innan jag drar vidare mot Gruvan (skolans cafeteria/fritidsgård) för en övernattning med klassen. Jag har precis varit iväg till ICA och köpt lite godis, dricka och frukost till i morn. När jag ändå var i närheten av godishyllorna så slank den nya Marabou Crunchy Corn (↑) ner i korgen! Så himla, himla god! Helt klart en av mina nya favoritchoklader (säger man verkligen chokladER? Eller chokladOR? Det här med svenska språket alltså...)! Det smakar typ popcorn om den, hur god som helst! Den slår Marabou Jordgubb med hästlängder, utan tvekan! :)

Men som sagt så ska jag alldeles strax trampa iväg på min cykel tillsammans med en överfull korg och pakethållare (varför ska sovsäcken ta sån himla stor plats för?) och sen kommer vi alltså tillbringa natten i Gruvan. Jag tar med mig kameran, så vi får väl se ifall jag visar några bilder för er i morgon eller ifall jag väljer att hålla dom för mig själv, hehehehe... :3

Men aja, sov så gott, för det kommer inte vi göra... :]
Vi hörs när vi hörs, hej med er!


Frida Lindqvist

Åh, låter roligt! Är det ingen vanlig skoldag imorgon då? ;)
Angående chokladen så tycker jag att den nya vita chokladen från Marabou är helt gudomlig! ♥ Har inte smakat på denna än så det får väl göras inom kort! ;)

2012-09-18 @ 19:21:47
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se/
Malin

Nemen gud så gott och väldigt fin bild!! :)

2012-09-18 @ 22:40:44
URL: http://Summershadow.blogg.se
William

mums:D & fin header:D

2012-09-19 @ 16:15:50
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback