En söndagseftermiddag

2012-09-23 | 17:55:15
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Värsta skönaste slapp dagen idag! Nu på eftermiddagen har jag och brorsan lekt med ostbågar och spelat Super Mario. ← Klassiker hos syskonen Edenberg där alltså! 

Men sen har jag faktiskt varit lite duktig och pluggat matte och redigerat massvis med bilder. Det sistnämnda var faktiskt ganska många snäpp roligare om jag måste erkänna.

Nu är jag superduper sugen på mat och det ryktas om att det blir tacopaj till middag! Längtar dit, hoho! :3 Sen så har jag och soffan bestämt dejt, så där kommer jag befinna mig tills jag somnar senare ikväll.

Skön dag helt enkelt! :)
Linnea

Har du laddat ner eller köpt photoshop? Och om du har laddat ner, varifrån laddade du ner det? Jag har letat på en hel del olika sidor, men inte hittat någon speciellt bra.. Skulle bli väldigt glad om du hade något tips. Kram!

Svar: Jag köpte det från Adobes egna hemsida (alltså dom som skapat Photoshop). Jag betalar ca. 200 kr i månaden för det, om man vill köpa ut hela på en gång kostar det runt 10 000 kr. ;)
Esmeralda Edenberg

2012-09-23 @ 20:03:14
URL: http://linneasskrivbok.blogg.se
Linnea

Sv: Jaha okej. Oj, det låter jättemycket! tror jag satsar på att försöka ladda ner istället, haha :)

2012-09-24 @ 17:08:52
URL: http://linneasskrivbok.blogg.se
nora

det där spelet är typ det bästa som finns!! haha äääääälskar det
SV: jag vet dom är klockrena, alla stämmer in så jävla bra haha!

2012-09-29 @ 12:29:17
URL: http://mikainora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback