En natt med endast 4 timmars sömn

2012-09-20 | 13:52:54
En av dom få bilderna från kvällen med klassen i Gruvan. Kan ju inte säga att fotona blev så seriösa precis, hehe...

Tjena!
Även fast det var natten mellan tisdag och onsdag som vi endast fick 4 timmars sömn så är jag fortfarande helt supertrött. Kan det kanske bero på den långa skoldagen dagen efter, fotbollsträningen och orienteringen som vi hade nu i förmiddags? Njaaaa, skulle inte tro det va? Eller jo, kanske det, hehe... :] Har helt enkelt haft fullt upp dom senaste dagarna och det börjar kännas i kroppen nu kan jag säga! 

Kvällen och natten i Gruvan var i alla fall asrolig! Det tråkiga var att det var några fiskmåsar till klasskamrater som inte sov kvar, men vi som gjorde det hade kul! Vi somnade väl runt 4 någon gång och som sagt så gick vi i skolan dagen efter till 15:50... Den dagen var den segaste någonsin varit med om, ifall ni inte redan har listat ut det.

Idag hade vi dessutom orienteringsdag, som sagt. Det var kallt och det var jobbigt, men jag kom i mål på 51 minuter, så jag är rätt nöjd ändå (var inställd på att få bli upphittad under en sten efteråt eller nåt...).

Jag är typ pruttförkyld och det blir ju inte precis blivit bättre av dom här senaste dagarna. För att firskna till lite så hoppar jag faktiskt över fotbollsträningen idag och sparar mig till matchen i helgen.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och surfa in på TV3 Play och kolla på Svenska Hollywoodfruar som jag missade i tisdags.

Ha det bra så länge! :)
 
Julia

Åh, älskar verkligen din blogg. såå grymt fina bilder! :D

2012-09-22 @ 23:22:56
URL: http://hundenturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback