Det ultimata snackset

2012-09-27 | 15:30:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej där! 
Jag gick hem några lektioner tidigare från skolan idag pågrund av ett alldeles för överbelastat och sprängfyllt huvud och en mage som inte kändes helt okej den heller. Inget allvarligt eller så, men jag kände verkligen att jag inte orkade med en skoldag till 15:45 och sen en fotbollsträning direkt efter det i det här läget... 

Jag tänkte faktiskt lägga mig i sängen och ta det lugnt till en film och en skål med tacochips. Underbara tacochips, jag är som beroende av dom! Så gudomligt gott! Verkligen det ultimata snackset någonsin! :)

Jag hoppas att eran dag har varit bra och att den förhoppningsvis bara blir ännu bättre! :)
Ha det fint!
 
Becka [fotoblogg]

Så fin bild! & gud så gott det ser ut!

2012-09-27 @ 17:55:58
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback