Redigeringstips: Vintage

2012-10-07 | 11:45:00


Före och efter bild

Här har ni det något försenade redigeringstipset som jag lovade att visa er. Bättre sent än aldrig, var det inte så? ;)

Som sagt så är det bara att ni kommenterar ifall ni har några frågor eller funderingar kring videon eller så. Vill ni att jag ska visa fler redigeringstips så gör jag gärna det. Säg bara till! :)

Och blääääh vad jag hatar min röst, haha...
Emma | Tillvaron

Snygg effekt! Upplever du att du behöver olika färger ofta till olika bilder eller skulle det funka att göra en makro till den här? Nu blev jag sugen på att gå ut och ta lite höstbilder, måste nog göra det och sen testa ditt vintage-tips.

2012-10-07 @ 13:08:55
URL: http://tillvaron.se/emma
Anonym

Ååh, snälla gör fler redigerings videos!! Det är såå kul att titta på! Du kanske kan göra ett redigeringstips per vecka?

Och så en fråga också, vad använder du för inspelnings program? (:
Tacksa för svar! (;

Svar: Vad roligt att du tycker om det! :) Det kan bli lite svårt att hinna med ett redigeringstops i veckan, men jag ska helt klart visa fler! :)
Jag använde testversionen av Camtasia. :)
Esmeralda Edenberg

2012-10-08 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback