Distriktträning

2012-10-14 | 17:03:00
Foto: Pappa | Bild från vår första slutspelsmatch.

Hallå på er! 
Idag har jag tränat med Sörmlandslaget hela dagen. Det är ju så att man blir uttagen bland 30 spelare i min ålder till distriktlagets olika träningar och matcher där man liksom får "kvala" sig vidare till nästa samling, om ni förstår vad jag menar? Jag var med på den första distriktträningen i våras men efter den blev jag utbytt och fick inte vara med på hela säsongen. Men jag blev alltså uttagen till dagens träning igen, så det var ju kul att jag fick en ny chans liksom. :)

Men jag kan ju inte skryta med att det gick så värst bra precis. Jag spelar verkligen inte som jag brukar när man liksom måste "visa upp sig" och prestera så bra som möjligt. Ingen bra egenskap precis, men det är så det är. Så jag tror inte jag har någon chans att gå vidare till nästa distriktsamling med tanke på alla andra duktiga som är med, men världen går inte under för det. :)

Nu är jag sjukt trött och mitt huvud värker, så resten av söndagen spenderas troligen i soffan tillsammans med Ziperallen. Inte mig emot. :)

Hur har er söndag varit? :)
Linn

Åh jag vet precis vad du menar. Jag blir exakt likadan när jag är på såna där saker. Ibland får jag spela med A-laget, och då blir jag mycket sämre än jag brukar. Förstår inte varför de fortfarande ringer till mig.. :O

2012-10-14 @ 17:12:27
URL: http://kindoflinn.blogg.se
Eftersom du ser min mail&blogg så vet du ju! Hihi

Du var säkert jätte duktig på träningen! I annat fall så är spelar det ju faktiskt inte jääääääätte stor roll! Hihi. Och jag tycker att du är jätte duktig ändå ! ♡
När ska vi göra våran sjukt grymma vlogg förresten? :D den kommer bli svinbra!

2012-10-14 @ 17:22:02
URL: http://isaabellecambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback