Ännu en dag i oktober

2012-10-19 | 15:21:40
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | En helt vanlig höstbild.

Ännu en höstdag och här sitter jag med plugg ända upp över öronen. Vi har ett hemprov i SO, ett NO prov att plugga till, Engelska glosor och Spanska glosor tills nästa vecka och dessutom har vi en Svenska inlämning och en bilduppgift att göra klart. Åh så skoltrött man blir av sånt här... Men för att tänka positivt så är det bara en vecka kvar till höstlovet och efter det har vi två temaveckor där det är musikalarbete som gäller för alla 9:or i skolan! Efter temaveckorna så är det sedan bara 4 veckor kvar till jullovet! Holy cow vad jag längtar! 

Nej men nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet. När jag väl har tröttnat på det så ska jag redigera lite bilder som jag fotade förut idag. Dom kommer såklart upp här lite senare! :)

Ha det nice så länge! :)
Theresia [f o t o]

Jättehärlig bild! :D

2012-10-19 @ 16:28:51
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Alma Bengtsson

När du skriver att det inte är långt kvar till jul längtar jag också jättemycket ju :o Trots att världen här är underbart fin med alla gula löv nu så vill jag ha massa snö snart!!!! :D

Svar: Ja, jag längtar så in i helsike till jul, åh så himla mysigt! :3 Hösten är superdupermega fin, så det gör inget om den stannar ett tag till! Massor av snö vill jag inte ha, men lite grann så att man i alla fall får lite julkänsla! Förra året hade vi värsta november vädret på julafton, inte i år igen tack! :)
Esmeralda Edenberg

2012-10-19 @ 18:40:45
URL: http://photoab.blogg.se/
Alma Bengtsson

Sv Vi hade typ 10 +grader och sol på jul förra året, haha xD

2012-10-19 @ 19:55:58
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback