Fotbollscup och varma kramar

2012-11-10 | 18:42:22
Bild i repris, men det hoppas jag att ni står ut med, för jag har inget bättre att bjuda på just nu.

Tjenis!
Jag tänkte bara börja inlägget med att säga att jag vet att det inte är så många av mina läsare som är intresserade av fotboll, men eftersom att fotboll är en stor del av min vardag (och denna blogg handlar ju delvis om mitt liv och min vardag) så hoppas jag att ni inte misstycker allt för mycket! :)

Idag har vi i alla fall varit på fotbollscup i Lindö hela dagen. Det är en spetscup med inbjudna lag från lite här och var, t.ex från Stockholm och Danmark. Våran första match spelades 09:30, så det var tidig uppstigning som gällde imorse! Vi vann våran grupp men åkte ut i kvartsfinalen på straffar. Alltså vi har verkligen aldrig turen på vår sida när det gäller straffar. Jag tror att vi har åkt ut på straffar i nästan varenda cup vi har varit med i (förutom i vissa cuper som vi har lyckats vinna). Surt som satan. Det var en riktigt jämn cup och även fast vi åkte ut så tycker jag att vi spelade en bra cup trots allt. :)

Sen så skulle jag bara vilja avsluta inlägget med att skicka världens största, fetaste och varmaste kram till finaste Linnea. Hon skadade sig riktigt illa efter bara 10 minuter in i första matchen. Fy fan säger jag bara, vilket himla helvete. Och ja, i såna här fall får man svära hur jävla mycket man vill. Världens finaste Linnea, krya på dig!! ♥
Mamma Nilla

Om du läser det här Linnea så kommer här massor av kramar från mig med!! <3

2012-11-10 @ 18:51:25
Becka [fotoblogg]

Underbar bild!

2012-11-10 @ 22:11:11
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback