Nu rullar det

2012-05-12 | 09:12:35

Arkivbild från 2011

Det har gått alldeles för många timmar mellan inläggen den senaste tiden, men jag har haft ganska fullt upp den här veckan. Massvis med plugg och träningar och matcher. Som igår till exempel så var vi och spelade match mot Åkers IF. Vädret var kasst och domaren var inte den bästa, men efter ganska många blåslagna kroppar, en usel straff och några mål senare lyckades vi ändå vinna matchen med 4-1. Så himla skön seger, sjukt bra Värmbol!

Innan matchen igår så var jag ute och fotade lite, så senare under dagen så ska jag sätta mig ner och redigera bilderna. Så vi lär väl höras av någon mer gång under dagen! :)

Ha det fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback