Vinnaren av årets Melodifestival

2012-03-10 | 22:22:17

Bilden kommer härifrån.

Åh vad glad man blir av Loreens låt Euphoria! Hon är så himla bra den kvinnan och låten är som sagt helt magisk! Hon verkligen den rätta vinnaren av Melodifestivalen 2012, helt klart! Det skulle inte förvåna mig om hon tog hem hela Eurovision Song Contest också. Tror hon skulle klara sig riktigt bra ute i Europa! Åh vad bra hon är! :)

Ni som kollade på Melodifestivalen ikväll, tyckte ni att det var rätt låt som vann? :)

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig med dom fina tonerna av Euphoria i huvudet. I morgon blir det att gå upp runt halv sju för att sedan åka till Nykvarn för distriktlagsträning! Är lite nervös faktiskt, men jag tror det kommer bli super roligt! :D
Kommer vara borta hela dagen, så vi får se om det blir någon bloggning imorn eller inte! :)

Ni får ha det så bra så länge, hej med er!
Nattis

jätte fin blogg du har :D jag älskar ditt kort du tog på Betty som stod på katrineholms ridskola! jag köpte henne därifrån för ett år sen och fastnade direkt för bilden :D

2012-03-11 @ 11:16:51
URL: http://hastbrudarna95.bloggplatsen.se
Matilda

Ja, det var absolut rätt låt som vann! Vi var ett gäng som satt hemma och tittade och nästan alla röstade på Loreen, kanonbra låt och framträdande! Håller tummarna för att vi klarar oss riktigt bra i Eurovision också :)

2012-03-11 @ 13:31:39
URL: http://mphotostory.blogg.se/
Elvira - foto

Vad härlig blogg du har!

2012-03-11 @ 19:34:23
URL: http://elviralind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback