Ute i skogen

2012-03-25 | 16:29:36




Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD + Tokina AT-X Pro 11-16 2.8

Här har ni fyra halvdana bilder från förmiddagens promenad i skogen. Vädret var super skönt, men jag är inget fan av att fota i direkt solljus, så därför blev bilderna som sagt inte så många och inte så bra. Men som sagt så var det riktigt skönt att vara ute och gå i det fina vädret och det tyckte nog hunden också! :)

Förutom skogspromenaden så har jag knappt gjort någonting idag. Jag har väl mest bara latat mig och sådär, men jag har inte orkat med något annat. Men såna dagar måste man också ha ibland, haha! ;)

Ikväll blir det i alla fall våfflor till middag, för det är ju trots allt våffeldagen! :)
Ha det fint!
Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD
Tokina AT-X Pro 11-16 2.8
Julia

Klickade mig in på en annans tjej blogg och så hade hon något som gjorde att jag kom in på din! Så jag fick se bilden på hunden är det en bearded collie ? :) och är det en tik? :) kramar<3

2012-04-05 @ 19:30:50
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback