Thank god it's friday!

2012-03-16 | 14:15:16

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Åh vad skönt det är med fredag! Känns som att jag säger det varenda fredag, men jag talar bara om sanningen, haha! :) Snart är det påsklov också, bara två och en halv vecka kvar! Gud så skönt det ska bli med lov! Känns som om vi precis hade sportlov, och efter påsklovet är det inte långt kvar till sommarlovet! Här har ni en tjej som längtar!

I alla fall. Jag var nyss ute och gick med hunden ni ser på bilden ovanför. Han är bra fin min vovve! ♥

Alldeles strax så ska jag dessutom fixa ett inlägg med ett litet fototips! :) Det kanske är ett enkelt tips för några av er, men något nytt för er andra. Ni får helt enkelt hålla utkik och se vad det handlar om sen när inlägget har kommit upp! :)

Ha det fint så länge!
Jungarå Fotografi

Vilken fin blogg!



Va gärna med i fototävling!



http://lindajungara.blogg.se/2012/march/fototavling.html

2012-03-16 @ 15:45:13
URL: http://lindajungara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback