Sjätte mars

2012-03-06 | 17:03:31

Jag idag.

Hej på er!
Gud vilken lång dag det har varit. Man blir ganska slut i både huvudet och kroppen efter en dag med sju lektioner. Kommer knappt ihåg vad jag åt till frukost imorse liksom, så fullproppad och snurrig känner jag mig i skallen just nu! Det är skönt att det är så fint väder ute som piggar upp i alla fall! :) Ni skulle sett så fint det var imorse, med solen som sken och frostkristallerna som glittrade. Då känns det ganska surt att det är skolplikt i det här landet, när man mycket hellre skulle kunna åka ut till något fint ställe att fota! Längtar som attan till påsklovet! Och efter det längtar jag ännu mer till sommarlovet! Tänk vad skönt att bara få vara fri...

Alldeles strax tänkte jag slå igång ett avsnitt av Grey's Anatomy. Efter det ska jag följa med och hämta upp våran nyklippta hund! :)
Ha det bra!
i3ocacio

hoppas du mår bättre;)

2012-03-06 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback