Säsongspremiär

2012-03-07 | 19:49:39

Bilder från Google.

Om nästan exakt en timme och femton minuter drar säsongspremiären av Grey's Anatomy igång! Dubbelavsnitt är det också, kan ju knappast bli bättre? Gud vad jag har längtat efter dom här nya avsnitten alltså! Kommer sitta i soffan och grina som en liten gris hela kvällen! Blir en perfekt avslutning på en annars ganska så värdelös dag. Så snart kommer jag inta första parket nere vi tv:n tillsammans med någonting gott att äta!

Är det någon av mina läsare som följer Grey's Anatomy? Är ni lika spända inför säsongspremiären som jag är? :)
Olivia

Åh, jag var helt fast hela kvällen!!! Jättejobbigt att vara så fast vid ett program att man planerar hela onsdagen runt just det progammet... Fast det är det värt! :))))

2012-03-08 @ 22:15:49
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Felicia

Det är så läääääääskigt braaaaa :D:D Grät typ hela båda avsnitten haha :)

2012-03-09 @ 18:59:28
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback