Read between the lines

2012-03-30 | 15:59:20



Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II


Efter en kort skoldag så tog jag en tripp ner till stan tillsammans med mamma och Fanny. Mitt största mål var att hitta någonting till pappa som fyller år i morgon. (Pappa, om du läser det här, säg ingenting till någon för det är en hemlighet, hehehehe.... :3)

Jag passade också på att köpa ett jättefint kamera halsband och en fin anteckningsbok i läder till mig själv
(det på bilderna ovanför ↑). Halsbandet är nästan exakt likadant som det jag har skrivit om förut, bara att detta är väldigt mycket större. :) Anteckningsboken kommer jag ha för att skriva fina saker i. Vad passar inte bättre till det än en fin bok i läder? :)

Om ungefär en timme eller så så tänkte jag trampa iväg till Nyhemshallen (kanske i sällskap av Fanny) för att titta på när min brors lag spelar innebandymatch. Det är innebandycup här i Katrineholm från fredag till söndag, så jag kommer för det mesta befinna mig i trånga gympahallar den här helgen. Men det är kul att se på innebandy och framför allt så är det kul att se min duktiga bror spela! :) 

Den här helgen ska jag också hinna med att åka till Örebro föra att titta på U19 EM kval mellan Sverige och Nordirland tillsammans med laget, spela träningsmatch och fira pappa som fyller år med mera. Så ja, detta kommer bli en bra helg tror jag! :)

Jag vet inte hur mycket jag hinner blogga nu dom närmaste dagarna, men det visar sig väl.
Ha det fint! :)
Sophie - pluggar till fotograf

Fint halsband :)



kram

2012-03-30 @ 16:47:48
URL: http://sophiecoper.se
Lovisa

hej kan man stänga av blixten på AV? Isånnafall hur?!?!?!?! hjälp

2012-03-30 @ 19:49:08
lovisa

Men utan att det ska bli skakiga bilder?!?!?

2012-03-31 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback