Hängandes vid mitt fönster

2012-03-03 | 15:52:37

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Mina origami fåglar som jag vek för ganska längesedan har nu intagit sin rätta plats. Har hängt upp dom i min skrivbordslampa precis vid fönstret, så att det fina ljuset som faller över mitt rum om dagarna träffar deras vackra vingar. Oj, där lät jag ju till och med lite poetisk! Nästan lite läskigt faktiskt... Men jag tycker faktiskt att det blev riktigt mysigt med två små fåglar brevid en! :)

Idag är det en fin dag! Som dom flesta dagarna har varit nu för tiden! Super mega nice! Att dagen började med träning tillsammans med världens underbaraste fotbollslag gjorde ju bara alltihopa ännu bättre! :) 

Nu tänkte jag hänga kameran runt halsen och se om jag får tag på några härliga vår bilder!
Simma lugnt och flyg högt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback