Genom mina persienner

2012-03-08 | 19:21:34

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

När jag tittade ut genom mitt fönster när jag kom hem från skolan idag så var det alldeles grått ute. Världen var precis lika grå som bilden ovanför. Blött och kallt var det också, med tanke på det snöblandade regnet som envisat sig med att komma till Katrineholm. All vårkänsla som man alldeles nyss hade är som bortblåst för tillfället. Men förhoppningsvis bestämmer sig det fina vädret för att komma tillbaka nästa vecka, för då sägs det nämnligen att det ska bli runt 10ºC här. Det tycker jag att vi kör på! :)

Annars rullar väl allt på som vanligt. Skolan tar upp mycket tid med läxor och plugg inför olika prov. Var i alla fall och körde styrketräning med fotbollslaget förut idag. Det räddade mig från att drunkna bland mina läxböcker kan jag säga er! Dom är fina dom i mitt lag! ♥

Men nu tänkte jag faktiskt plugga i någon halvtimme till eller så innan jag kryper ner i soffan och tittar på Once Upon a Time.
Ni får ha det så bra! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback