Fredagsmorgon

2012-03-09 | 07:44:58

Bild från i vintras. Måste verkligen ut och fota, har nästan inga nya bilder att bjuda på! Får se om det blir av till helgen... :)

God morgon på er! :)
Idag är himlen lika grå som igår. Vi får hoppas att regnet håller sig borta i alla fall!

Ska alldeles strax cykla iväg till skolan, men jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg och berätta att det inte blir så mycket uppdatering idag. Efter skolan ska jag och Fanny ner en sväng på stan, och senare ikväll ska vi vidare till Isabelle för att fira henne i efterskott! Kommer nog bli super kul, ska bli skönt att få träffa massa fina vänner! :) Jag tänkte låta kameran följa med, så jag kanske har några bilder att bjuda på sen när jag kommer hem. :)

Tills vidare hoppas jag att ni får en toppen bra fredag!
Ha det fint! :)
victoria

Hej! Superfin blogg! En fråga bara .. du har ju sån 'photography by'' osv på dina bilder, vilken text stil/typsnitt är det under i skrivstil? :)

2012-03-09 @ 16:48:51
URL: http://victoriadahlens.blogg.se/
Sara

Hejhej!! Jag har också än sån kamera som du har! :)

Men jag undrar vad du ställer in din kamera på när du tar dina bilder, t.ex ute inne på saker osv... :) fina bilder! och att du får suddig bild i bakrunden och skarpt på ''saken''

2012-03-09 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback