Ett gammalt ur

2012-03-21 | 19:27:37

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Den här fina klockan har nu hittat till mitt nattduksbord! Det var längesedan jag hade en klocka på mitt rum faktiskt. Det måste nog ha varit senast när jag gick i 4:an någon gång eller så. Jag har alltid använt mobilen som klocka annars, men har länge funderat på att skaffa en riktig med visare och tickande och hela köret, haha! ;) Så ja, nu är den på plats i alla fall och jag tycker den är super gullig! :)

Den här klockan har gett mig massor med fotoinspiration, så nu har jag fått massor av idéer till fotosessions och sådana saker. Får se om det blir av någon gång. :)

Nu ska jag packa upp mina svettiga kläder ur träningsväskan för att sedan ladda upp för ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy lite senare.
Ha en fin kväll!
Matilda

Kan inte du visa bilder på ditt rum?? :D

2012-03-24 @ 17:27:41
URL: http://allthosethings.blogg.se/
p h o t o g r a p h y b y siri

vilken fin bild!

tack så mycket & absolut! :D ska försöka fota så mycket jag hinner :) kram

2012-03-24 @ 18:01:45
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback