En smärre bloggtorka

2012-03-01 | 19:27:16

Canon EOS 600D | Tokina AT-X Pro 11-16 2.8

Hej på er! Det känns som om det var år och dar sedan jag skrev ett inlägg, men faktum är att det bara var två dagar sedan! Nu är jag i alla fall här igen och vill bara börja med och förklara vart jag har hållit hus. Både idag och igår så har min tid gått åt till skolan och fotbollsträningar. Och det kommer bli ännu mer träning framöver. Vi har träning på lördag, match på söndag, träning måndag, onsdag och torsdag. Känns grymt bra, älskar verkligen att träna fotboll, så man ska absolut inte klaga! :) Men dessvärre blir det ju mindre tid åt bloggen då och framför allt mindre tid åt fotograferandet. Lite synd tycker jag, men som tur är så slutar jag skolan tidigt imorn och har resten av dagen ledig, så då ska jag nog kunna ta mig ut och fota lite igen! Har inte hunnit testa mitt nya objektiv speciellt mycket (förutom bilden ovanför) så det ska bli roligt att få lära känna det lite mera! :)

Så jag hoppas ni förstår och så när jag lyser med min frånvaro, men jag ska göra så gott jag kan för att hålla igång bloggen samtidigt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback