En liten, blå bok

2012-03-23 | 15:59:43


Den här fina boken landade hemma hos mig idag! Den innehåller 364 sidor med massor av smarriga recept på cupcakes, kakor och cheescakes. Ganska uppenbart när det är just det som är bokens titel, haha? :) Isabelle fick en likadan bok när hon hade sin födelsedagsfest och då blev jag så himla sugen så jag besämde mig för att köpa en egen, hehe... :] Hittade den på Åhlens för endast 149 kr. Så nu ska det bakas för fulla muggar här hemma!

Men bakningen får i sånna fall bli av i helgen, för nu ska jag nämnligen göra mig i ordning för att sedan åka bort till Matilda en sväng. Jag och några andra tjejer ska dit ikväll, så det kommer nog bli super roligt! :)

Ha en toppen bra fredagskväll allihopa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback