Efter regn kommer solsken

2012-03-28 | 19:46:09


Canon EOS 600D | Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1 + Tokina AT-X Pro 11-16 2.8

Jag kände att jag behövde en två dagars paus från bloggen av lite olika anledningar, men nu är jag tillbaka i alla fall! :)

Jag har precis ätit och duschat efter en mycket blöt och kall fotbollsträning. Det fina och vama vädret vi har haft här den senaste veckan verkade tillslut ge upp för att låta regnet ta över. Nu precis innan solen gick ner så bestämde den sig för att visa sig en stund. Alltid nåt i alla fall! :) Den sista bilden tog jag för några minuter sen, för det var precis så där som det såg ut utanför mitt fönster.

Har inte så mycket mer att berätta just nu faktiskt. Jag har fått några anonyma frågot på senaste tiden, så jag tänke ta och svara på dom i ett inlägg sen om jag hinner. Annars får det bli någon annan dag helt enkelt! :)

Men ja, ni får ha det så bra! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback