Blue laces

2012-03-18 | 16:01:13


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Det är dom här skorna jag brukar traska omkring i om dagarna. Jag är en sån som tröttnar på saker och ting väldigt snabbt, så jag brukar byta skosnören på dom här vita conversen ganska ofta. Ibland använder jag dom vanliga vita, ibland ett par orangea, dom blåa som sitter på nu eller så blandar jag med en på varje fot. Jag tycker att det ser mycket roligare ut med lite färg på dom annars så helvita skorna! :)

Jag har också ett par låga, röda converse som jag har haft enda sedan 2009. Även om dom börjar bli lite slitna så ligger dom mig varmt om hjärtat! ♥ Nästa inköp tror jag blir ett par vinröda, höga converse. Tycker det är så snyggt! Men vi får väl se hur det blir med det hela, eftersom att min fot krånglar. Ska till sjukgymnasten på onsdag och det skulle inte förvåna mig om han talade om att jag måste hitta några rejälare skor en dom här av tyg. Och jag som går i converse året om, hur ska jag klara mig? Aja, får väl göra det bästa av situationen helt enkelt. Hellre en hel fot än ett par skor. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback