Invigningen av SSC

2012-06-25 | 09:28:07

Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD

Hej på er! Anledningen till varför jag inte bloggade igår är för att blogg.se var lite struligt. Jag kunde inte logga in och min plus många andras bloggar såg helt knasiga ut. Bilder försvann och allt var bara helt cp. Ett problem som jag fortfarande har är att jag inte kan centrera bilderna, men samtidigt ha texten åt vänster. Så det kommer se lite konstigt ut tills det har fixat sig, bara så ni vet! :)

Igår så var jag i Norrköping för att lämna av min lillebror på Stadium Sports Camp. För er som inte vet vad det är så är det typ Sveriges största sportläger för barn mellan 11 och 14 år. Där får man välja vilken sprot man vill "gå i" (innebandy för brorsans del) och så får man träna och ha kul och hitta på massor med roliga saker tillsammans med sin grupp och sina ledare i en hel vecka! 

Vi var också och kollade på invigningen för det hela, där bland annat Norlie och KKV uppträdde! Fick inga superbilder precis - det var ganska mörkt där inne och mitt teleobjektiv är inte det ljuststarkaste om man säger så. Ovanför ser ni i alla fall två bilder som jag vågar visa, haha... Överredigerade och så, men struntsamma! :)

Kommer kännas jättekonstigt att vara utan min bror i en hel vecka! Han har typ aldrig varit borta såhär länge innan, men jag är nog mer nervös för honom än vad han är, haha! Men åh vad avundsjuk jag är! Jag vill också åka dit, haha! :] Men åren har bara runnit iväg och nu är jag redan 15 och för stor för SSC. Det finns en lägervecka där dom som är 15 får anmäla sig till, men det är just den veckan som fotbollslaget är i Göreborg och kör Gothia Cup... Surt, men det är väl sånt man får ta antar jag. Jag tror i alla fall att broder min kommer ha superroligt! :)

Har någon av er varit på Stadium Sports Camp förut? :)
A & L

Här finns det också sport camp :)

Svar: Aha, och vart bor ni då? :)
Esmeralda Edenberg

2012-06-25 @ 11:47:55
URL: http://polkapolka.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Skönt att höra att någon annan också såg blogg.se konstigt! Massor av bloggar av blogg.se var såg konstiga ut, & vissa gick inte att kommentera... Kanske någon borde ta kontakt med blogg.se om det fortsätter?

Svar: Ja, jag kunde inte logga in på typ hela dagen och bilderna i mina och andras inlägg försvann osv... Eftersom att det fungerar hyfsat bra nu så tror jag att blogg.se är medvetna om det och har försök fixat till det. Dom håller ju trots allt fortfarande på och fixar det nya blogg.se, så det är inte så konstigt att det är struligt! :)
Esmeralda Edenberg

2012-06-25 @ 15:03:41
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Hannah

Superfin blogg, började läsa den igår och ska typ aldrig sluta. :)
Jag ska gå nästa år, en hel del kompisar går i år. Jag kommer nog välja gymnastik eller multi. (När man får välja vad man vill)

Jag har en fråga..Hur fixar man en kommentarsbild? Jag har funderat på det länge! Jag med den här där du skriver: ''Att tänka på innan du kommenterar:'' Tacksam för svar!
Hejdå!

Svar: Åh gud vad kul att du tycker om min blogg, tack så mycket! :)
Så himla roligt, jag vill också gå! :] Så du går alltså i gymnastik? Jag gick faktiskt i det när jag var liten, haha! ;)

Det är inte svårt alls! Gör bara din bil i Photoshop eller i något annat redigeringsprogram, ladda upp bilden på bloggen, kopiera webbadressen och sedan klistrar du in den i den här koden: där du vill ha den i Inläggssidan bland kodmallarna! :)
Esmeralda Edenberg

2012-06-25 @ 16:21:52
LARA JOHANSSON - photos&texts

Den första bilden var riktigt bra tagen. Så häftig!

Svar: Åh vad nice att du tycker det, tack! :D
Esmeralda Edenberg

2012-07-03 @ 14:27:32
URL: http://laramore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback