Sånt som man gärna vill vara utan

2012-07-09 | 12:12:23

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II
En bild från häromdagen, lite random sådär. 

Hej på er!
Idag är det en fin dag med sjukt varmt väder och solen som skiner och allt sånt där. Och här hemma sitter jag med en näsa som är täppt och med ett huvud som är snurrigt. Kan inte åka ner och bada, knappt så att jag kan sola och jag kan verkligen inte träna fotboll ikväll. Varför, varför, ska jag alltid bli sjuk när jag absolut inte har tid med att ligga hemma? Varför? Åh så frustrerande!

Jag har i alla fall ingen feber, så det är väl ett litet plus. Ska nog försöka ta mig ut i solen ett litet tag i alla fall, kan ju inte sitta här och ruttna hela dagen när solstrålarna knackar på fönstret. Får verkligen hoppas att jag blir frisk tills på onsdag, måste verkligen träna innan Gothia Cup. Håll tummarna för att denna äckliga snuva ger med sig snart! :)

Vad har ni för er idag? :)
Frida

Har du så vackra ögon eller redigerar du dom så att de blir så vackra? Vad använder du för verktyg i så fall? :)

Svar: Jag har bara lagt till lite skärpa i Photoshop genom Filter>Sharpen>Unsharp Mask. Så ja, tack antar jag, haha... :]
Esmeralda Edenberg

2012-07-09 @ 16:03:57
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback