Mobilväska

2012-07-06 | 13:58:45


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Igår beställde jag denna superfina mobilväska från fyndiq.se för 190 kr. Redan idag, bara ett dygn senare, låg den i min brevlåda. Snacka om snabb leverans! :) Är supernöjd med den! Jag har letat efter en sån här mobilväska hur länge som helst. Dom flesta passar ju bara till iPhone, men eftersom att jag har en HTC Sensation så är dom flesta mobilväskorna alldeles för små för min lilla pekfon. Men den här är alldeles perfekt! :) Den har dessutom ett litet fack på baksidan där man får plats med bankkort och allt sånt där. Perfa! :)

Ja, och sen var det ju det här med den där videobloggen... Jag har inte riktigt kommit till skott med den än, men ska försöka spela in den idag. Det kom in ganska många frågor till frågestunden, så jag har sorterat ut vilka frågor jag ska svara på i videon och vilka som jag tar i ett vanligt inlägg. Men som sagt så ska jag försöka filma hela alltihopa idag, så får vi se när jag hinner klippa ihop och ladda upp den. Håll ut! :)
Rana

ja alltså en sån där mobilväska runt halsen är nog så praktisk, särskilt på konserter och spelningar kan jag säga, så behöver man inte ha en väska vid sidan av sig som man oroar sig för liksom!

2012-07-06 @ 14:17:43
URL: http://ranaeizad.blogspot.com
NCfoto - FoToBlogg

Älskar din blogg! Så himla , himla fin!

2012-07-06 @ 19:42:20
URL: http://ncfoto.blogg.se/
Ida

Vilka fina bilder, hur gör du för att få så bra ljus? fixar du det någonting i ps? :)

Svar: Tack ska du ha! :) Nej, dom här bilderna har jag knappt redigerat alls. Det var helt enkelt ganska bra ljus ute, mulet men ändå inte för mörkt. Naturligt ljus funkar alltid bäst. :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-07 @ 01:07:21
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback