Kubbspelande, äppelkrig och födelsedagsfirande

2012-07-24 | 22:41:27
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Idag är det den 24 juli och det betyder att vi har firat min mammas födelsedag hela dagen! Himla trevligt att ge bort presenter, käka grillad mat och jordgubbstårta, kasta äpplen på varandra, spela kubb och ha det allmän familjemysigt! :) Och superstort grattis till min älskade mamma! ♥

Bloggens kanske kortaste inlägg, men såna måste man ju också ha ibland! :)
Hejsvejs!
 
Ellen

Hejsan!
Du vet ditt namn som står under varje inlägg? Hur och vart har du gjort det? :) jag skulle också gärna vilja ha så, fast mitt namn på min blogg :) tror du du skulle kunna förklara eller nånting, eller typ göra det åt mig? ^^
Kram :)

Svar: Hej! Det är en bild som jag har gjort i Photoshop som jag laddar upp i varje inlägg :)
Det är inte alls svårt att göra, bara att skriva sitt namn i nån fin text i något redigeringsprogram och spara. ;)
Esmeralda Edenberg

2012-07-25 @ 00:00:54
URL: http://www.bluelittlebird.devote.se
Becka [fotoblogg]

Jättefina bilder, du är så bra att fånga känsla i ögonblicken på foton :D

Svar: Åh vad kul att höra, tack ska du ha! :D
Esmeralda Edenberg

2012-07-25 @ 16:26:46
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Mamma

Tack allra underbaraste Esmeralda :) Glöm inte att jag och lillebror lät er vinna ;-)) Puss på dig <3

2012-07-25 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback