Jag och en vän

2012-07-29 | 21:51:33
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II
Hmm, kvalitén försämrades sjukt mycket vid uppladdningen... Gör som vanligt och skyller på blogg.se... :]

Idag tog jag med Isabelle ut på en liten fotorunda. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, vi hann bara ta några halvdana bilder innan det började regna och vi var tvunga att dra vidare för att inte kameran och allt annat skulle flyta iväg. Eller nåt sånt. :) Istället fotade vi lite hemma hos henne och efter det tog bagarna i oss över och vi knådade ihop några supergoda kakor! Eller ja, smeten blev god i alla fall! :) 

Just har jag lite av en foto/redigeringssvacka, så bilderna är inte dom bästa, men så får det bli ibland. 
Bara så ni vet liksom! :)
Becka [fotoblogg]

Fina bilder! :D

2012-07-30 @ 10:45:26
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Sandra

Hade inte du kunnat visa hur du redigerar dina bilder? :D
Jag hade jätte gärna vela se!

Svar: Det är många som har bett mig göra det och ja, visst skulle jag kunna visa det! :) Det kommer när jag hinner fixa i ordning ett inlägg om det! ;)
Esmeralda Edenberg

2012-07-30 @ 21:04:34
URL: http://sandraoutinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback