Gothia Cup 2012

2012-07-22 | 21:38:32
Dom nedersta bilderna är fotade med mobilen och dom utan vattenstämpel är fotade av pappa.

Efter en hel vecka i Göteborg på Gothia Cup så är man skapligt sliten kan jag säga! Det blev faktiskt inte lika bra som jag hade tänkt mig - själva fotbollsspelandet gick rent ut sagt åt skogen och allt var för det mesta bara kaos (laget var inte riktigt på topp, inte på något plan) men vi hade i alla fall roligt! Det som jag kommer minnas mest är nog invigningen som var himla mäktig, dom Italienska killarna som vi lärde känna, alla underbara skratt, stämningen i Göteborg, fotbollslirandet med nya vänner långt in på kvällarna, Liseberg och allt annat fint. Det som har varit sämre med dom här senaste dagarna är att man har så sjukt ont i hela kroppen, att vi inte pesterade som vi brukar göra på fotbollsplanen, att det var lite halvdant i laget (alldeles för invecklat och "privat" för att ta upp här) och att jag blev sjuk och fick feber i slutet av veckan. Men som sagt, även fast jag blev lite besviken så har vi som sagt haft roligt! Får hoppas på att vi kan åka dit nästa år igen så vi får ta igen allt som inte blev som det skulle ha blivit. 

Här ovanför ser ni bara några få av dom bilder som fotades under veckan. Jag vågade inte ha med mig kameran överallt (med tanke på alla dessa stölder) så jag fotade bara med den under första dagen och på invigningen. Resten av veckan fick mobilen hjälpa mig att föreviga stunderna. :) Vill ni se fler bilder så finns det, men det är mest fotbollsbilder som pappa har fotat. Jag kommer i alla fall visa några bilder från invigningen, för den var verkligen himla frän! Men som sagt, det är bara säga till ifall ni vill att jag laddar upp fler! :)

Under veckan som jag har varit borta så har det vält in med massor av fina kommentarer, så nu ska jag sätta mig och svara på dom! ♥

Hej med er! :)
Frida Lindqvist

Weeeiie välkommen hem! :'D Synd bara att det inte gick så bra! Men ni tar igen det nästa år! :')

Svar: Åh tack ska du ha! :') Haha, ja vi får försöka ta och göra det! :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-22 @ 21:57:31
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se/
Becka [fotoblogg]

Fina bilder! :D

Svar: Tack ska du ha! :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-22 @ 23:05:46
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Anonym

Mer bilder tack! ;D

Svar: Då ska vi se ifall jag kan fixa det! ;)
Esmeralda Edenberg

2012-07-23 @ 02:00:05
Ella

Synd att det inte gick så bra, men jag tror att ni kämpade på så mycket som ni kunde! :)

Har du några bilder på dom italienska killarna? Isåfall kan du kanske lägga upp några på dom! :-]

Svar: Ja, jag antar det... ;)
Faktiskt inte så många, har en bild när några utav dom var med på invigningen och sen har några andra i mitt lag tagit en bild med dom, så kan kolla ifall jag får låna den i såna fall. ;)
Esmeralda Edenberg

2012-07-23 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback