Frukostdags

2012-07-29 | 10:50:11
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

En alldeles färsk bild från dagens frukost. Benson är så himla duktig när det gäller att vänta på maten. Han vet att han inte får springa fram och bara gluffsa i sig, så han sätter sig snällt några meter bort medan man häller upp maten i skålen. Sen sitter han där med den där underbara blicken ända tills man säger "varsågod!". Idag var han så hungrig och sugen på maten och brödkanterna som låg i skålen att han till och med satt och dregglade, haha! Världens duktigaste och finaste hund! ♥

Angående bilden så provade jag en ny redigering med lite vintagestil sådär. Jag har inte bestämt mig ifall jag tycker om den eller inte, vad tycker ni? :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är soligt och varmt ute, men jag är fortfarande inte frisk, så det blir inget bad för min del idag heller. Himla segt att vara sjuk så här på sommaren! Men jag antar att man får göra det bästa av det hela. Jag kan ju till exempelt passa på att sola lite grann medan jag funderar på vad det ska bli av den här dagen! ;)

Ha det!
DIANA ÖSTERBERG

Hej! :)
Eftersom jag inte hittade någon "kontakta mig" knapp på din blogg, får jag skriva en kommentar istället och hoppas på att du svarar.

Jag tycker du fotar väldigt fina bilder, och undrar om jag skulle kunna få använda de på en hemsida som heter stallet.se? Eftersom jag inte själv har tillgång att fotografera hästar, hundar m.m.

Kram Diana

Svar: Hej! :)För det första vill jag bara säga tack, himla roligt att du tycker om mina bilder!
För det andra så måste jag säga nej, jag lånar tyvärr inte ut mina bilder till stallet.se. Men det var bra att du frågade istället för att bara ta dom och jag hoppas att du hittar några andra fina bilder att använda! :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-29 @ 10:54:48
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
elin

Ville bara kika in och säga att du är jätteduktig :)
Vintage stilen har blivit så vanligt i fotovärlden, och antingen gillar man eller inte. Mig faller det i smaken i vissa fall.. Ha det så bra och fortsätt vara så duktig :)
MVH Elin

Svar: Åh vad roligt, tack så mycket! :] Ja den har ju det och för det mesta tycker jag att den är himla mysig, men i det här fallet har jag som sagt inte bestämt mig ifall jag gillar redigeringen eller inte, haha... :)
Tack så mycket och detsamma!
Esmeralda Edenberg

2012-07-29 @ 13:11:15
URL: http://jorgensenelin.blogg.se
Frida

Tycker bilden ser jättefin ut! Det gör de ju inte sämre att Benson har en sån bedårande blick! ;'D

Haha förstår mig inte riktigt på kommentaren ovan? Var det så svårt att se texten "Att tänka på innan man kommenterar"... o.o

Svar: Nice, tack du! :) Haha, hans ögon är dom vackraste som finns! :') Haha, nej, vissa kanske har alldeles att förbi se sånt... ;)
Esmeralda Edenberg

2012-07-29 @ 14:23:45
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se
Karro

Asfin redigering ju! Och bilden är to die for :)
Du skulle inte kunna göra en liten tutorial hur du gjorde? :'D hihi

Svar: Åh vad kul, tack ska du ha! :)Ja visst skulle jag kunna göra det! ;) Hittade i och för sig redigeringen i en tutorial på en annan blogg, så antingen kan jag länka till det inlägget eller så gör jag en egen tutorial av det. :]
Esmeralda Edenberg

2012-07-29 @ 14:43:38
Ebba M

Gud vilken söt hund!

Svar: Ja han är verkligen fin han! :')
Esmeralda Edenberg

2012-07-29 @ 18:06:43
URL: http://iphotography.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Åh så söt!

2012-07-30 @ 11:23:29
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback