För vi kommer vara dom coolaste i stan

2012-07-11 | 20:26:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Tjingeling på er!
Idag hade jag fotbollsträning och vi laddar stenhårt inför Gothia Cup! På söndag drar vi ner till Göreborg och stannar där en vecka. Kommer bli så sjukt himla grymt! Det är liksom det här vi har väntat på i flera år och nu äntligen drar vi! Kommer bli så himla fett! :D 

Inför Gothia så har vi fått nya träninsoveraller, nytt regnställ och en ny hoodie, den ni ser på bilden här ovanför ↑. Det är ju inget tvivel om vilka som kommer vara snyggast i stan i alla fall, haha! :)

Så sjukt taggad, gud så himla kul det här kommer bli! Världens bästa fotbollslag åker till världens bästa fotbollscup, kan ju knappast bli bättre? :)

Är det några av mina läsare som också ska dit? :)

Och just det! Idag, mina damer och herrar, spelade jag in videobloggen med alla svar till frågestunden! Herrejösses alltså, kan väl säga att jag och vloggar inte går ihop speciellt bra sådär, haha... Nu är kruxet att klippa och redigera filmen också och jag ska verkligen försöka hinna med det innan vi drar till Gothia, så att ni slipper vänta ännu en vecka! Men som sagt, jag jobbar på det! ;)

Ha en fin onsdagskväll!
Mathilda ♥

Snygg!
Jag ska också ner till gothia :D

Svar: Åh vad nice, vilken grupp kör ni i? :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-12 @ 11:06:03
URL: http://grahnforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback