Avklippta byxor

2012-07-04 | 13:05:48



Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Jag har länge behövt ett par lite längre shorts. Jag har letat och letat men har inte hittat några som är så där perfekta som jag vill ha dom. Så idag tog jag fram mina grön/blåa jeans och lät mamma klippa av dom till ett par långa shorts istället. :) Toppen bra, nu behöver jag inte spendera några pengar på ett par nya och mina annars ganska oanvända byxor kommer till användning! :) Jag skulle vilja pimpa upp mina hemmagjorda shorts lite grann, men jag vet inte riktigt hur än... Kommer väl på något tidsnog. :)
Becka [fotoblogg]

Supersnygga :D

2012-07-04 @ 15:56:40
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Frida

Hesjan Esmeralda!
Som du nog vet har jag följt dig ett bra tag (både på Dayviews och senare här på bloggen). Jag kollar in varje dag och slänger in en kommentar då och då.
Jag måste bara säga att din blogg är fantastisk, och så även du! Du verkar vara en härlig person och tar helt fantastiska bilder. Du har länge varit som en slags fotograf-förebild för mig! Om jag får en bra bild kan jag ibland tänka: Wow, en Esmeralda-bild! Haha ;)
I alla fall så har jag länge funderat på att skaffa en fotoblogg eftersom jag älskar att fota och ville göra något med bilderna! Så nu har jag tagit tag i det och skapat en blogg. Det vore superroligt om du ville kolla in på den!

Förresten så ville du ju ha lite tips till dina shorts, jag gjorde egna shorts för ungefär en vecka sedan och har nu lagt ut ett inlägg om hur jag gjorde dom, så det kan du ju kolla om du vill! :)
Kram

Svar: Hej!Gud vad snäll du är, tack så jättemycket! <3 Åh, du anar inte hur himla glad jag blir av att höra sånt här!

Himla kul att du har startat en fotoblogg! Jag kikade in lite snabbt på den och den blir nog superbra! :)

Och tack för tipset om shortsen, ska prova och se om det blir bra! :)
Ha det fint!
Esmeralda Edenberg

2012-07-08 @ 11:45:38
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se
Linnea

Vilken fantastisk blogg du har! Jättefina bilder! Fina shorts dessutom :)

2012-07-09 @ 15:16:06
URL: http://innerwar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback