Amerikanska pannkakor eller något i den stilen

2012-07-23 | 10:51:17
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Imorse när jag vaknade var jag så himla sugen på pannkakor, så jag tog mig ner till köket för att steka några. Det blev några plätt slasch amerikanska pannkakor-liknande figurer som smakade helt okej även fast dom såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Men det är ju insidan som räknas, eller hur? ;) Körde på med massor av sirap, så då slank dom ner ganska lätt i min mage! :)

Idag är det mulet och grått och kallt och här sitter jag och är fortfarande sjuk sen några dagar tillbaka. Såna här dagar är perfekta för lite bildredigering och The Sims nördande, så så får det nog bli! :)

Ha det fint!
Becka [fotoblogg]

Åh gud vad gott! :D

2012-07-23 @ 11:27:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
julia - fotoblogg

åh va gott! fina bilder också :)

2012-07-23 @ 19:10:10
URL: http://juliafrank.webblogg.se
Nathalie

Heej jag har en likadan kamera som du, fick den för ett tag sen och jag undrar hur du kan få så bra bilder och så! :) <3

2012-07-23 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback