Älskade hund

2012-07-23 | 15:00:07
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Det som jag saknade mest under veckan på Gothia var helt klart den här finaste muppen ↑. Helt sjukt asså, vi var bara borta från varandra i en vecka och ändå saknade jag honom som in i helskotta! Men det verkar i alla fall som att han har haft det bra på Åkervikens hundhotell som han bodde på. Dom berättade att han hade skött sig jättebra och att han var en av dom lugnaste hundarna där. Herrejösses, Benson som är en av dom spunkigaste hundarna jag känner, haha! Men han är faktiskt lydig, det är han. Vi möttes av massor av pussar när vi kom och hämtade honom och det första han gjorde när han kom hem var att springa och knida sig mog soffan och rulla sig ute på gräsmattan, haha! Älskade hund! ♥

Om bara 15 dagar är det dags förr oss att åka iväg igen. Även denna gång blir vi borta en vecka som ska spenderas i England. Så himla jobbigt att vi måste lämna bort honom igen! Men så blir det när man inte har hundvakt. Det känns i alla fall skönt att han trivs så pass bra på det där hundhotellet, känns mycket tryggare att lämna bort honom då, även fast det är sjukt jobbigt!

Man vill ju alltid det bästa för sina älskade! ♥

claudia

Så söt!

2012-07-23 @ 17:34:29
URL: http://claudiaia.blogg.se
mary

så söt hund :D

2012-07-23 @ 19:34:40
URL: http://maryphoto.blogg.se
Martina

Du tar väldigt fina bilder :) vad är det för ras på din hund?

du får gärna kolla in min blogg :)

Svar: Åh tack ska du ha! Han är en Bearded Collie. :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-24 @ 22:22:42
URL: http://tigerman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback